Alle har været der, I know. Men jeg fandt omsider de 20 minutter der skal til for både at hente og se Søren K. Jacobsens film. Uha, den er lang. I øvrigt, den trailer der kører som tv-reklame lokker med sine hurtige klip og skæve vinkler folk til sitet. De vil nok blive skuffede over tempoet i den egentlige film. Bare et gæt.
Som en service til SKJ, blot et par links (bar fordi man arbejder for aviser kan man jo godt forstå links):
Ja, det er smart det internet. SÃ¥dan til faktachecks og lignende. Og til udddybende info om alskens ting og sager. Som aviserne — dem med det store overblik og baggrundsstoffet — skal øge sidetallet betydeligt for at matche.
(Holder tre aviser, læser dem med glæde, når jeg ikke har travlt.)
NÃ¥ ja, dette post handler om Avistid — et koncept aviserne har launchet. De har et site man kan linke til, but why bother. De beder temmelig tydeligt om at blive ignoreret.
Tags: blogging, media, newspaper, avistid