Lisbeth Klastrup melder at Afdeling for Film– og Medievidenskab pÃ¥ sitet Timecodes.dk har et afsnit om viral markedsføring.
www.timecodes.dk er et undervisningsprojekt, der formidler forskning om tv. Projektet er for overbygningsstuderende på Institut for Film-& Medievidenskab på Københavns Universitet.
De studerende er ansvarlige for både form og indhold på websitet timecodes.dk, og alle arbejder som skrivende journalister. Derudover består projektet også af en praktisk del, hvor de studerende bl.a. streamer video, behandler digitale billeder og uploader på webhotel.
Redaktionen består af gamle kendinge som Lennard Højbjerg og Børge Kristensen, en samling studerende og sågar en gammel Rødby-dreng, Søren Green Nielsen.
Glæder mig til at følge med, omend det besværliggøres lidt (skammer mig efterhÃ¥nden over at web2.0-slappe) af mangel pÃ¥ RSS. Kom nu, del…vi vil gerne følge med.