[DK] Viral markedsføring

Lis­beth Klas­trup melder at Afdel­ing for Film– og Mediev­i­den­skab pÃ¥ sitet Timecodes.dk har et afs­nit om viral markedsføring.

Om pro­jek­tet:

www.timecodes.dk er et under­vis­ning­spro­jekt, der formi­dler forskn­ing om tv. Pro­jek­tet er for over­bygn­ingsstud­erende pÃ¥ Insti­tut for Film-& Mediev­i­den­skab pÃ¥ ¸benhavns Uni­ver­sitet.
De stud­erende er ans­varlige for bÃ¥de form og ind­hold pÃ¥ web­sitet timecodes.dk, og alle arbe­jder som skrivende jour­nal­is­ter. Deru­dover bestÃ¥r pro­jek­tet ogsÃ¥ af en prak­tisk del, hvor de stud­erende bl.a. streamer video, behan­dler dig­i­tale billeder og uploader pÃ¥ webhotel.

Redak­tio­nen bestÃ¥r af gamle kendinge som Lennard ¸jbjerg og ¸rge Kris­tensen, en sam­ling stud­erende og sÃ¥gar en gam­mel ¸dby-dreng, ¸ren Green Nielsen.

Glæder mig til at følge med, omend det besværliggøres lidt (skam­mer mig efterhÃ¥nden over at web2.0-slappe) af man­gel pÃ¥ RSS. Kom nu, del…vi vil gerne følge med.

Media , , , . URL.

Comments are closed.